Ben jij goed in het persoonlijke contact?
Merk je dat alle online marketing zaken niet zo echt zijn vruchten afwerpen?

"Met de hartelijke aanpak die je in het Coach Krijgt Klanten Traject leeft
creëer je de praktijk zoals je altijd al voor ogen had!"

Het Coach Krijgt Klanten - Traject
brengt je
Moeiteloos Meer Mensen in je Praktijk

Ok, veel mensen leren om eerst je website neer te zetten, allerlei tips krijg je over wat je wel en niet moet doen. Ik weet inmiddels dat dit veel van coaches vraagt en dat het te weinig oplevert. Soms zijn het zaken die je afleiden van wat er echt toe doet.

Want, we vergeten dat alles begint met een belangrijk onderdeel. Het contact dat er tussen mensen ontstaat. Plus dat juist persoonlijke aandacht prettig is en mensen helpt om een indruk van je te krijgen.

Dat brengt je wel moeiteloos meer mensen in je praktijk!
 
Wil je ontdekken hoe juist dat persoonlijke contact jou verder helpt in het op- dan wel uitbouwen van jouw praktijk?

Ik nodig je graag uit voor een Inspiratie gesprek!

In dit gesprek verken ik graag met je waar je nu staat,
wat bij jóu het beste past en welke stappen je concreet die praktijk brengen waar je ooit mee begonnen bent.

Desgewenst bespreken we of een van de Coach Krijgt Klanten
trajecten iets voor je is?


Meld je aan voor een Inspiratie Gesprek

Ik vermoed dat je bent net als ik en vele sensitieve, intuitieve coaches die ik ken?

  • Je gunt de mensen, jouw klanten mooie resultaten. Je bereikt ook veel als iemand met je in gesprek is.
  • Je houdt deze mooie coachingsessies, in de hoop dat iemand ziet wat een geweldige coach je bent en dat ze daarom besluiten je in te huren.
  • Je hebt zeker goede sessies, waardoor je het probleem wat ze meebrachten naar de sessie al hebt opgelost en dat ze je daarna toch niet inhuren.
  • Mogelijk krijg je  te horen “wat hadden we een goed gesprek” of “ik ga er over nadenken” en gebeurt er verder niets? 
  • Bovendien vraag je je af of je niet beter aan je website moet werken, of een Facebook Pagina moet inrichten of een blog moet schrijven of, of, of....
  • Al met al stop je veel tijd in je praktijk maar levert het nog onvoldoende op, en kan je niet doen wat je heel graag doet, dat is met je klanten werken.

Wellicht herken je bovenstaande situaties en gedachten?

Als dat zo is, dan heb ik goed nieuws voor je. Je bent zeker niet de enige. Sterker nog, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het opzetten en uitbouwen van een coachpraktijk niet altijd even makkelijk is. Ook ik heb geworsteld.

En eigenlijk is dat helemaal niet vreemd, als je je bedenkt dat in de meest coachopleidingen in Nederland, niet of nauwelijks aandacht wordt besteed aan ondernemersvaardigheden, marketing & verkoop.

De focus gaat volledig uit naar het ontwikkelen van goede coachingsvaardigheden. Zodat jij met jouw coaching een verschil kunt maken in het leven van een ander. Dat is belangrijk want we willen kwalitatief hoge en professionele diensten leveren.

Het is lastig om coaching uit te leggen en
om coachingdiensten te verkopen

Als je vervolgens niet weet hoe je deze coaching diensten in de markt zet, hoe je zichtbaar wordt en hoe je voor jóu de juiste klanten aantrekt, dan loop je al gauw vast.

Wat meespeelt, en waarom veel coaches worstelen om goed betalende klanten te binden én er een goed inkomen mee te verdienen. De dienst ‘coaching’ laat zich vaak moeilijk omschrijven en de waarde ervan uitleggen is vaak nog lastiger.

Het hebben van coachgesprekken waar je mensen hun resultaten helpt behalen is zo op het eerste gezicht niet erg, toch? Begrijpelijk en menselijk zelfs. Vermoedelijk ben je juist blij met de coaching ervaring die je zo op peil houdt.

Maar uiteindelijk zul je je toch afvragen:

  • Ben ik wel met de juiste mensen in gesprek? Heb ik de juiste markt voor mijn coaching?
  • Ik heb geen duidelijk aanbod dus misschien moet ik eerst daar aan werken?
  • Mijn doelgroep is nog niet zo helder dus daarom lukt het misschien niet?
  • Ontvangen die andere coaches nu écht de bedragen die ze zeggen te krijgen?
  • (of de ergste) Als ik geen klanten kan krijgen, dan ben ik misschien toch geen goede coach…

Doe ik het wel goed? Ben ik wel goed genoeg?
Twijfels zijn vaak geen goede raadgever

In het ergste geval sta je op het punt de handdoek in de ring te gooien
en
denk je er stilletjes over na om weer naar een baan uit te zien...

Je kan ook gehoord hebben dat je geen gratis maar juist een betaald gesprek moet houden.
Iets wat je mogelijk ook geprobeerd hebt en ook niet leidde tot meer continuïteit in klanten en inkomsten.

Ik vermoed bovendien ook dat je ook negatieve associatie hebt met het woord verkopen. Je wilt namelijk niets verkopen. Je wilt mensen verder helpen. “Waarom gaan mensen dan toch niet gewoon in zee met mij?”

Een serieuze (en uiteindelijk leuke!) keuze

Het geruststellende nieuws is dat het niet aan jou persoonlijk ligt. Sterker nog, het zijn vaardigheden die je kunt leren. Vaardigheden die we niet uitgebreid hebben meegekregen bij welke opleiding dan ook.
Het is zelfs zo simpel dat het heel dicht bij je zelf kunt houden. Dat je dat kunt doen waar je al goed in bent.

  • Ben je er aan toe om een afslag te nemen die bij je past?
  • Het is misschien spannend, ben je ondanks dat bereid om de nieuwe en toch bekende weg in te slaan om je praktijk te laten groeien, zoals je dat altijd voor ogen had?
  • Wil je in de praktijk iets heel natuurlijks leren, waarmee je klanten vindt én bindt?
  • Wil je ontdekken wat  de waarde van je coaching is en hoe je dat zo vertaald dat klanten heel graag met je willen werken?
    Ook al is geld niet je belangrijkste drijfveer, je daar ook graag goed voor betalen?

Met het – in de praktijk bewezen – Coach Krijgt Klanten Traject gaat je dat lukken!

Wat is het Coach Krijgt Klanten Traject?

Het Coach Krijgt Klanten Traject gaat over persoonlijke aandacht. Dat gaat twee kanten op.
Je ontdekt hoe aandacht en persoonlijk contact de sleutel is voor jou en het opbouwen van je praktijk.
Daarnaast zal Ditta vanuit die persoonlijke aandacht voor jouw situatie jou ondersteunen op dit pad.

Ditta is zelf in veel programma's cursist geweest en heeft vaak gemerkt dat precies dat element, die persoonlijke aandacht ontbrak.

Als je deelneemt aan een van de Coach Krijgt Klanten trajecten,  speelt Ditta altijd precies in op dát wat jíj nu nodig hebt. Ditta neemt daarin de meest recente ervaringen, lessen, inzichten die passen bij deze nieuwe tijd en bij gevoelige denkers zoals jij en al haar klanten.

Het is dan ook geen eenheidsworst. We gaan aan de slag met dat wat voor jóu werkt. Niet wat voor anderen werkt. De een heeft het leggen van het fundament voor een huis als basis nodig, terwijl de ander juist met de inrichting van zijn huis waar het fundament al op orde is, aan de slag wil gaan.

Nog weer een ander zal willen focussen op die continuïteit zonder hard daarvoor te hoeven werken. Ditta reikt je daarbij een fijne en prettige structuur aan waardoor je stappen blijft zetten. Je zult je gezien en maximaal ondersteund voelen. Het is Ditta er alles aan gelegen de uitgave als investering om te zetten zodat je het bedrag dubbel en dwars terugverdient.

Dankzij de sleutel van Persoonlijke Aandacht 
ervaar je dat je geheel jezelf kunt zijn en op
een hartelijke manier klanten kunt krijgen

Het doel van een Coach Krijgt Klanten Traject is om moeiteloos mensen in je praktijk te krijgen waardoor de schoorsteen van jouw 'huis' (beter) gaat roken. 

Kan dat moeiteloos? Ja! Hoef ik dan niets meer te doen? Hmm… daar zou ik graag ja op zeggen. De eerlijkheid gebied te zeggen dat er wel e.a. nodig is om ergens te komen. De juiste marketing mix waarin je jezelf bent, maakt dat er magische dingen op je af zullen komen.

  • ​Je weet dat marketing en verkoop belangrijk is om je praktijk te laten groeien
  • Je hebt ervaren dat sommige manieren van marketing en verkoop niet bij je past
  • Je wilt niet die vervelende verkoper zijn
  • Je wilt in gesprek zijn met iemand vanuit je hart
  • Je voelt dat je meer mensen kunt coachen dan je nu doet
  • Je bent goed in persoonlijke aandacht en zoekt een manier die bij jóu past
  •  Inkomsten is niet de belangrijkste drijfveer en toch wil je wel een solide basis hebben
  • Kortom je voelt ergens dt je dat allemaal kunt zonder je steeds zorgen te hoeven maken, waardoor je een makkelijker en leuker leven zult leiden met volop tijd voor thuis en de leuke dingen die je wilt doen

Een bijzonder waardevol onderdeel dat Ditta haar klanten leert is het inmiddels bewezen Client Commitment Gesprek.

Als je het recept uit het Client Commitment Gesprek toepast, ga je merken dat mensen heel graag met je willen werken. Sterker nog ze gaan je bedanken voor een heel waardevol gesprek. Ze zullen meer gaan betalen dan je misschien voor mogelijk houdt.

Door het bijzondere Client Commitment Gesprek...

  • spreek je vanuit je hart en word je niet gezien als vervelende verkoper
  • groeit je zelfvertrouwen, je zult je niet meer afvragen of je goed genoeg bent
  • zal het thuisfront zich geen zorgen meer maken over jouw financiële bijdrage thuis
  • doe je wat je wilt: werken met gecommitteerde klanten die direct aan de slag willen
  • kun je de leuke dingen van het leven doen, ook al is geld niet het belangrijkste,
    zoals op vakantie gaan en trakteren als je met je vriendinnen op pad bent

Voor wie is een
Coach Krijgt Klanten Traject

geschikt?

Dit traject is, daar ben ik eerlijk in, niet geschikt voor iedereen.

Het is zeker geschikt als je:

  • al een tijdje bezig bent en helder hebt of steeds meer helder krijgt wie je het beste
    als klant kunt ondersteunen
  • zicht hebt op welk expertise gebied je veel energie krijgt, veel kennis van zaken hebt en ervaring hebt opgedaan
  • je leergierig bent en in wezen een doener die, ook al voelt het spannend, snapt dat groei buiten je comfortzone ligt
  • diep van binnen weet dat je dat verschil kunt maken, maar door de bomen het bos nog niet echt goed kan zien
  • ergens weet je dat je door jouw steentje bij te dragen, een positieve bijdrage levert aan deze wereld
  • helemaal klaar bent om met meer en leukere klanten te gaan werken

Het Traject is een 'we doen het samen' hands-on-Traject

Het traject is een 'we doen het samen' traject. Je gaat concreet aan de slag en krijgt persoonlijke feedback van mij op het huiswerk. Ik zorg er voor dat jij jouw kennis, en al je ervaringen die je hebt opgedaan door de jaren heen, concreet wordt en waarde geeft voor jouw klanten.

Hoe de 'we doen het samen' aanpak concreet vorm krijgt vertel ik je graag hieronder

Kortom, de focus ligt bij het ervoor zorgen dat er voortgang blijft, dat niemand stagneert en omdat Ditta volop tijd creëert voor al haar klanten is er altijd ondersteuning waar nodig!

Start je pas als coach?

Ik zou zeggen, dat juist als je net pas begint als coach is dit Coach Krijgt Klanten Traject zinnig. Want het voorkomt dat je in de bekende valkuil stapt waar vele coaches je al in voor zijn gegaan.

Sommige mensen leren je om gratis te coachen als je net begint om ervaring op te doen. Ik heb ook gratis met mensen gewerkt. Ik merkte dat dat een negatief effect had op mijn coaching en op het gewenst resultaat. Het leidde niet tot dat deze mensen als ambassadeur mensen naar mij doorverwezen.

Ik ontdekte dat mensen die niet betalen voor wat jij te bieden hebt niet het beste resultaat behalen. Onder de moemer van "If they don't pay, they don't pay attention" merkte ik dat ze niet heel actief het werk deden wat ze verder zou brengen. Dit bleek omdat ze er niet in geïnvesteerd hadden. Ik twijfelde toen dat ik geen goede coach was omdat ik ze die resultaten niet zag behalen. Ik maakte mezelf daarin verantwoordelijk.

Aan de andere kant, toen ik mensen een mooi bedrag liet betalen draaide de wereld om, omdat zij wél aan de slag gingen. Wél dat commitment lieten zien. Ze kregen geweldige resultaten en tegelijkertijd ging ook mijn zelfvertrouwen als zelfstandige en als coach omhoog en kreeg ik doorverwijzingen

Ook jij kunt met je coaching veel meer mensen helpen
én daarmee een goed inkomen verdienen

Wees welkom om mee te doen met het
Coach Krijgt Klanten Traject

Help meer mensen met hun droom!

Als jij vanuit je hart, geheel jezelf kunt zijn, en je vaardigheden leert toepassen als ik mijn klanten in Commitmentgesprek leer, dan zul je keer op keer ideale klanten krijgen en daardoor die dingen kunnen doen die je het liefste doet.

Wat omvat het Coach Krijgt Klanten traject concreet?

Het Coach Krijgt Klanten Traject kent verschillende alternatieven wat betreft begeleiding.  Het is een mix van een intensieve training én persoonlijk coaching. Het traject is erop gericht dat je vanaf dag één al klanten krijgt. Sterker nog Carola Millenaar liet dat meteen zien. De 6e dag na haar start had ze de investering in dit traject al eruit!

Live contact momenten

  • ​Je krijgt  6x of 12 x één-op-één coachgesprekken met Ditta
    • Werk exclusieve met Ditta en vind zo jouw magie en hoe je dat kan vertalen naar jouw praktijk
    • Ditta coacht je zo dat je lekker in beweging komt en blijft.
  • In het traject krijg je 2 of 4 Live masterclass trainingsdagen
    • tijdens deze dagen gaan we aan de slag en vooral doen en krijg je verdieping op essentiele thema's
    • de deelnemers zien deze dagen als heel inspirerend en vinden het vooral fijn samen te werken met gelijk gestemden
  • Je krijgt 6 tot 12 live online Versnel & Verdiep sessies
    • tijdens deze sessie met maximaal 6 deelnemers zoomen we in op jouw vervolgstap
    • Deze online sessies geven je allerlei inzichten juist ook omdat je de ervaring van de anderen hoort waardoor je vol inspiratie verder gaat

    Ter ondersteuning

  • Je ontvangt 5 of 10 online trainingsmodules
    • ​De module zijn vorm gegeven met inzichtelijke en gestructureerde video's met een duur tussen de 4 en 30 minuten per video
    • Duidelijke oefeningen met werkboek brengen te materie tot leven, waardoor je je de materie makkelijker eigen maakt en stap voor stap je aanpak om klanten te krijgen vergroot
  • ​Focus Voorwaarts Rapportages
    • creëer stap voor stap vooruitgang. Maak je plannen overzichtelijk en behapbaar dankzij deze korte en overzichtelijke Focus Voorwaarts Rapportages
    • De rapportage zegt het al het zorgt dat je focus houdt én in beweging blijft
    • Ditta zal je pro- actief ondersteunen op basis van je rapportages
  • ​Warm bad van Support
    • Hoe vervelend is het als je vastloopt? Trek dan aan de bel en we maken een afspraak zodat Ditta je uit deze impasse kan halen en je weer verder kunt.
    • Ditta is ook iemand die waar nodig zelf ook contact met je opneemt om je verder te helpen
  • Stok achter de deur én plek voor al je vragen in de Besloten Online Coach Krijgt Klanten Community 
    • Heb je ooit gehoord dat de intelligentie in de groep zit? Dat zul je gaan ervaren in deze fijne community waar je steun ervaart bij gelijk gestemden. 
    • Er is ruimte voor je ervaring en je vragen en het delen van je ideeen. Er is altijd wel iemand die met je meedenkt en die reageert.
    • Je ervaart inspiratie en herkenning omdat je met vergelijkbare dingen bezig bent en met vergelijkbare dingen worstelt

Wat levert het je op?
Niet alleen kennis, je gaat gelijk aan de slag!

Je leert niet alleen de ins en outs van hoe juist persoonlijke aandacht jou helpt om moeiteloos mensen te krijgen. Je gaat er ook direct mee aan de slag.
Net als met auto leren rijden. Blijkt dat vele mensen leren juist door te doen. 
Het mooie is dat je vaardigheden die je al hebt als coach, leert inzetten in het zogenaamde Client Commitment Gesprek zodat je niet meer het gevoel hebt dat je wat aan het verkopen bent! 

Carola Millenaar werkt onder andere met docenten muziek. Zij creëerde voor deze doelgroep, die het lastig vindt om haar pupillen gemotiveerd te houden, verschillende modules. Bij haar klanten zet ze nu modules als Helder Les Instructie Generator, De Leerstijl en Technieken Activator en Improviseer Formule met succes in.

Carola Millenaar – www.zilverzout.nl coaching voor muziek, musical en dansdocenten

Ik vind dit interessant, ik meld mij aan
voor een vrijblijvend Inspiratie gesprek

Sneak preview op de training modules

Onderdeel 1 
Het hoe wat en waarom van een
Client Commitment Gesprek

  • Hoe je veel meer waarde creëert als je een commitmentgesprek houdt in plaats van een verkoopgesprek
  • Hoe je jouw gesprekspartners het ‘groter geheel’ en ultieme visie voor het gebied waarop jij werkt laat zien (als het niet kristal helder is zullen ze geen reden zien met je te werken)
  • Welke uitdagingen in de weg staan (inclusief de verborgen uitdagingen) die hun resultaat, hun droom saboteert
  • Hoe jij jouw gesprekspartners naar hun diepste drijfveer brengt, dieper dan ze ooit ervaren hebben en waarom ze dat in beweging brengt

Onderdeel 2
Creëer een helder aanbod
waar iemand
mee aan de slag wil

  • Hoe je helder krijgt wat jouw publiek, jouw gesprekspartners nodig hebben en waarom jíj ze daar het beste bij kunt ondersteunen
  • De beste manier om je coaching te verwoorden, zodat je de snaar raakt en maximale impact hebt op wat je gesprekspartner kan realiseren
  • De beste manier om je coaching te structureren waardoor je maximaal resultaat behaalt voor je klant en voor jou een basis legt voor meer gecommiteerde klanten, meer tijd inclusief een goed inkomen om die leuke dingen met je klanten te doen waar je al zo lang van droomt

Onderdeel 3
Hoe leg je jouw coaching uit?

  • De grootste fouten die bijna alle coaches maken als ze hun coaching proberen uit te leggen
  • De exacte formule en timing wanneer en hoe je over jouw coaching praat en hoe je dit relateert aan het resultaat van jouw gesprekspartner
  • Waarom je nooit je gesprekspartner in verwarring laat of coaching iets voor hem is. Ze zullen gevoeld en ervaren hebben wat je te bieden hebt en zullen zo enthousiast zijn dat ze meteen willen beginnen

Onderdeel 4
Coach ze in hun besluit

  • Hoe je “ik wil erover nadenken” of “ik wil het eerst overleggen” naar een minimum brengt
  • Welke ‘magische’ vragen je kunt stellen om het gesprek hierover te verdiepen
  • Hoe je jouw gesprekspartner het gevoel geeft dat ze graag willen starten en met jou als coach willen werken. Ze zullen je zelfs voor het geweldige gesprek bedanken!
  • Hoe je jouw klanten geheel ontspannen een keuze helpt maken, zodat ze niet in het land van twijfel achterblijven, en dat ze wel een helder besluit nemen of het nu een ja is of een nee en hoe je ze door eventuele irrationele angsten heen coacht die ze hebben om die volgende stap te zetten
  • Hoe jij zelf kracht, rust en zelfvertrouwen kunt bewaren, vanuit verbondenheid met je klant

Dit zeggen mijn klanten over
het Coach Krijgt Klanten
Boeien en Binden Sterren Programma

“Door de aangeleerde vaardigheden uit de eerste cursusdag toe te passen in mijn eerste gratis oriëntatiegesprek hield ik er direct een klant aan over. En tot nu toe zijn van mijn 11 gesprekken, 10 klanten geworden. Met een omzet van bijna € 3.000,- heeft het mijn uitgave van het programma meer dan terugverdiend. Ik ben een stuk zelfverzekerder geworden, heb duidelijk voor ogen wat mijn aanbod is en durfde sinds vorige week mijn uurtarief zonder blikken of blozen te verhogen. Omdat ik het mijzelf en mijn uren waard vind.”

Esther Hut – www.wijsenblij.nl

"Door dit programma heb ik geleerd hoe belangrijk het is om helder over je aanbod te kunnen praten en het te tonen. Wat mooi is dat je het zo helder verwoordt met duidelijke metaforen. Zonder dit programma was ik nu nog aan het tobben… nee beter gezegd was ik nog steeds onwetend geweest over het aanbod"

Wil van der Leest

“Het is achteraf gezien een wonder dat ik vroeger klanten had, want ik maakte echt enorme fouten. Zo gaf ik teveel weg tijdens mijn gratis intakegesprekken. De mensen gingen naar huis met een lijst van waardevolle tips, waar ze een tijd mee vooruit konden – en kwamen dus voorlopig niet terug! Van Ditta heb ik geleerd hoe je een klant kunt helpen tijdens een intakegesprek, en wel op zo’n manier dat ze mijn hele programma willen doen. Nu ben ik enthousiast over verkoopgesprekken, in plaats van angstig."

Marieke van Buytene – Kick-Ass Creativitietscoach, O-pen

“In maart dit jaar ondertekende ik een contract met een ondernemerscoach waar ik jullie natuurlijk over heb verteld. Dit traject was perfect voor me. Ik heb geoefend met potentiële klanten, ik heb daarin heel veel plezier en voldoening ervaren, ik heb een concreet aanbod en heb perspectief en leidraad voor de toekomst. Ik heb zelfs al met de eerste klanten gewerkt. Het voelt als de geboorte van het bedrijf”

Karin Sluyzer

Ben je er klaar voor om met meer leuke klanten te gaan werken?

De 'we doen het samen' hands-on-aanpak leidt tot:

  • Meer zelfvertrouwen
  • Meer tijd om met klanten te werken
  • Meer continuïteit in inkomen
  • Meer tijd om ook dingen te doen met de mensen die je dierbaar zijn
  • Een netwerk van gelijkgestemden met blijvende contacten die ver door gaan na het programma
  • Bouw jouw coachpraktijk uit en draag positief bij aan een mooiere wereld
  • En krijg rust in je agenda en in je hoofd

Garantie:
Optimale begeleiding is geen uitzondering

Als je iets nieuws gaat doen wil je dat optimaal onder de knie krijgen. Uit ervaring weet ik hoe fijn het is als er iemand is die jou daarin de optimale ondersteuning geeft. Die jou dat duwtje in de rug geeft als je het even niet ziet zitten.

Soms is je eigen frustratie de beste ervaring, want door mijn deelname aan allerlei trainingen, en coachingsprogramma’s merkte ik dat ik het mistte als ik niet begeleid werd, als de structuur ontbrak als ik nergens met mijn vraag terecht kon en vooral als er niet iemand was die er voor mij is. In het engels zeggen ze mooi “I have your back”. Dat is wat het Coach Krijgt Klanten +++ programma uniek maakt.

De optimale ondersteuning richt zich op:

  • Het samen vaststellen van een Focus Voorwaarts Plan. Dat heldere puntje aan de horizon, geeft duidelijke richting voor jou.
  • Een inhoudelijk onderwerp komt niet slechts eenmalig aan bod. Met elk onderwerp ga je op verschillende manieren aan de slag. Je hebt vast de ervaring dat als je iets nog eens leest, ziet of hoort dat er dan andere dingen opvallen.
  • Ik en mijn team zijn pro-actief in de ondersteuning. Samen zorgen we dat je niet stil valt.

"Ditta is een coach pur sang, dat was in het eerste gesprek direct duidelijk, het was eerlijk en vanuit het hart. Het voorstel dat Ditta deed was voor mij zo duidelijk, dat ik zeker wist dat het de juiste keuze was om met haar in zee te gaan. Ik ben niet meer in overleg gegaan en ik heb direct “ja” gezegd.

De omstandigheden waarin je je bedrijf moet runnen zijn niet altijd ideaal, maar deze kunnen ook uitzonderlijk zijn zoals bij mij het geval is. Ik ben haar heel dankbaar voor haar ondersteuning, haar scherpe en hartverwarmende aanpak om mij met mijn bedrijf naar een volgend level te tillen. Ik heb meer zelfvertrouwen, werk aan een plan en voel me een echte ondernemer. Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik niet zover gekomen zou zijn als ik dit op eigen kracht had moeten doen."

Brigitte Volkers

Kortom, Ditta biedt je een warm bad van support

Het Coach Krijg Klanten Traject
kent voor elk budget een instapniveau!

Voor elk budget is er een instapniveau voor het Coach Krijgt Klanten (CKK) Traject dat bij je past.

Je bent misschien startend, of juist al een tijd aan de slag. Je wilt stap voor stap aan de slag of juist gelijk in het diepe springen en niet alles meer zelf uitzoeken. Dat is natuurlijk allemaal prima. Daarom is er voor ieder een passend instapniveau.

Ditta vertelt je graag over de 3 instapniveau's
tijdens het vrijblijvende 'no-strings'-attached
 Inspiratie gesprek

In deze tijd waar meer en meer mensen voelen dat dingen anders kunnen, hebben coaches een rol om deze mensen te helpen.  Het is net als dat mensen honger hebben en ergens een hapje willen eten. Als jouw restaurant niet te vinden is of de deuren dicht zijn of je restaurant zich onvoldoende onderscheidend is van andere restaurants, dan lopen de hongerige klanten door. Tot ze iemand hebben gevonden.

Ondernemen is spannend. Ik weet dat als geen ander. Net als vele coaches had ik ook de neiging om me te verschuilen. Een strategie die je in je leven vaak heeft beschermd, maar nu niet meer ondersteunend is!!

Het mooiste is dat juist als je diep in je hart kijkt je voelt dat je juist nu je die persoon kunt zijn die anderen kan helpen groeien. Dankzij jouw coaching, dankzij elke klant die jij helpt zal de wereld steeds een beetje mooier worden.

Als je het te spannend vindt om die stap te zetten is dit traject niet voor jou. Juist als je je hart durft te volgen, ook al is het spannend, als je de eerste stap neemt zal ook jij een goed lopend praktijk krijgen.

Verken welke stap dat mag zijn voor jou. Meld je aan voor een gesprek en we verkennen of je de juiste ingrediënten hebt om zonder ingewikkelde marketing moeiteloos meer mensen in je praktijk te krijgen.

Op jouw positieve bijdrage aan deze wereld!

P.S. Elke training, elke groeipad vraagt een investering. Carola en vele anderen hebben al laten zien dat ze de investering in dit traject hebben terugverdiend. Heb je deze vaardigheid eenmaal onder de knie, dan is dat net als met fietsen, je kunt dit dan voor het leven toepassen, zolang als je bedrijft bestaat.

Eerst contact opnemen kan natuurlijk ook

Mocht je twijfelen of het Coach Krijgt Klanten traject echt iets voor je is, of heb je nog vragen, neem dan eerst contact met ons op. Je kunt dit telefonisch doen (015 - 257 99 44), per mail (via info@coachkrijgtklanten.nl) of door op onderstaande button te klikken en het contactformulier in te vullen.
Je krijgt zo spoedig mogelijk onze reactie.